Bacheloroppgave 2017
Studium
IT-støttet bedriftsutvikling

 

Tittel - Utviklingen av sosiale medier i Norge
Tittel - The development of social media in Norway

Oppgave nr.: 45

Oppgavestiller:  Oppgavestiller:  Thor O. Olsen,IIE NTNU

 

Kontaktperson: Thor O. Olsen

 

Telefon: 73559549

E-postadresse: thor.o.olsen@ntnu.no

 

Postadresse: Gunnerus gate 1, 7012 Trondheim

Studenter:Morten Haugmo

Veileder ved NTNU: Thor O. Olsen

 

Sammendrag:
 
Sosiale medier er blitt mer og mer populært, utviklingen har vært eksepsjonell, men med denne spennende utviklingen kommer det også spørsmål. I denne bacheloroppgaven ønsker jeg å skape et bilde over den enorme veksten av sosiale medier, hvordan har utviklingen vært på veien hit og vil sosiale medier bare fortsette å vokse eller har sosiale medier kommet over toppen?
Abstract in English:
As Social media has become more popular, the development has been exceptional, but with this exciting development there are also questions. In this bachelor assignment I want to create a picture of the huge growth in social media, how has the road of the development been and will social media only continue to grow or have social media reached its limit?

Hovedregelen er at studentoppgaver skal være offentlige. I særlige tilfeller kan partene bli enig om at hele eller deler av oppgaven skal være undergitt utsatt offentliggjøring i maksimalt 3 år,  dvs. ikke tilgjengelig for andre enn student og bedrift i denne perioden.

Oppgaven skal være undergitt utsatt offentliggjøring i 

ett år  

 

to år  

 

tre år

 

   

(sett kryss bak antall år hvis dette punktet er aktuelt)
Behovet for utsatt offentliggjøring er begrunnet ut fra følgende: